mica pentru o zi, sau 2, sau 9 …

am obosit…m-au obosit himerele, visele. mă lupt de mult cu oboseala asta, dar sunt momente când e mai tare decât mine. sunt zile doar, când reușește să mă înfrângă. să mă constrângă să observ tot ce nu vreau, să văd tot ce refuz să văd.

nu mai știu ce simt pentru orașul asta. sunt momente fugitive în care îl ador, pentru magnoliile înflorite. pentru cum se strecoară soarele pe un colț de stradă, înainte să apună. pentru serile de vară, în care încă mai miroase a ioni.

și multe altele, când mi-aș dori să fug departe.

departe de zgomot, de haos, de oameni incolori și încrâncenați, de zgomotul isteric al unui claxon, de mitocani, de clădiri uitate de timp sub tone de praf. 

am obosit. admit că am obosit ! asta până mâine, când am să ignor din nou senzația asta și pe toate celelalte, mai puțin plăcute, când am s-o iau de la capăt cu o cafea, care o să mă trezească în simțiri, care o să-mi aducă aminte că eu n-am voie să cedez. am să-mi aprind o țigară, am să-mi inventez cel puțin 5 motive pentru care să zâmbesc convinsă, sau mă rog, mai puțin…

n-are nici o importantă ! tot ce contează e să mai pot o zi, și încă una, să jonglez cu mitocănia altora, cu lipsa lor de cuvânt și de integritate…

ah, cât mi-aș dori să mai fiu mică, pentru o zi sau două, sau nouă. spre deosebire de Matei, eu asta mi-aș dori…să mai fiu mică pentru o zi. una în care să fie soare afară și să ies în parc, să mănânc corcodușe, să-mi julesc genunchii, și la sfârșitul ei, să adorm zâmbind cu gândul la castanele pe care am să le transform din nou tocuri…

man for 1 day

ieri, după ce am văzut post-ul lui Simone, mi-a revenit în minte o întrebare mai veche :

cum aș fi fost dacă eram bărbat ? cum aș fi arătat, ce aș fi citit, unde aș fi locuit ? aș fi fost gay sau straight ? mi-ar fi plăcut culorile sau nu? aș fi studiat medicina, filozofia, muzica sau,…?

am încercat să îmi răspund la toate aceste întrebări…un exercițiu de imaginație. ilustrând răspunsurile cu imagini și încercând să mă conectez cu latura mea masculină…

după ore în șir … am ajuns la următoarele concluzii :

aș fi studiat un instrument. aș fi fost boem, dar cu ceva procupari legate de științele exacte. și, aș fi fost ordonat.

Image

aș fi purtat teniși pe piciorul gol, cu glezna la vedere
aș fi avut o colecție impresionantă de tricouri albe și gri

Converse Jack Purcell

Image

Maison Martin Margiela

Image

Castaner

Image

aș fi avut părul lung. nu foarte…și barbă. fără dubiu! aș fi citit mult. aș fi avut o mașină veche. a,știu, și aș fi fost tăcut !

Corbusier

Image

Vintage Citroen

Image

aș fi purtat cămăși bleu și albe, și pantaloni tip chinos, și …

A.P.C. work shirt

Image

A.P.C. western shirt

Image

Levi’s 501Z

Image

Vacheron Constantin vintage

Image

Maison Martin Margiela

Image

și aș mai fi purtat și …

very rare vintage sailor leather backpack

Image

Lanvin

Image

aș fi locuit în

Image

…sau aici

Image

ah, era să uit – sigur că aș fi fumat…

iar la final, am ajuns să mă întreb…având în vedere ce am ales, și că în mintea mea, aș arăta cam așa…

Sarah Grunden

Image

aș fi…? girls ? guys ?