my own “magic” list

m-am hotărât că a venit momentul să divulg lista mea de așa zise tipsuri, așa zis secrete, ca răspuns la o întrebare care mi-a fost frecvent adresată. mai precis, “cum faci să fii așa de slabă ?!?”

adevărul este că mă abțin. de la foarte multe lucruri. pentru că între a fi slabă și a mânca, prima mă face să mă simt mult mai fericită . și încă ceva…eu nu mă văd atât de slabă.

deci.., cam asta e lista mea de tipsuri și ingrediente :

Image

beau multă apă . mă forțez să o fac, pentru că altfel uit. beau apa și când îmi este foame. mă ajută de foarte multe ori.

Image

iau în fiecare zi capsule de ceai verde, pentru că ceaiul în sine nu este, și nu a fost niciodată printre preferatele mele.

ImageImage

mai iau, tot în fiecare zi, vitamina C și ingredientul asta magic, care ajută la echilibrarea nivelului de retenție a apei în țesut.

nu, nu doar asta. nu mă hrănesc doar cu capsule. încă nu…

mai sunt și…

Image

ImageImageImageImageImageImage

nu toate în același timp, și nici în cantități industriale.

și ca să o citez pe M…en tous cas, carbohidrații sunt se pare, dușmanii mei de temut. prin urmare, mă feresc de ei cât pot !!!

enjoy your meal and your day !

Leave a comment