because…Revelion

“pauzele lungi și dese, cheia marilor succese.”

nu știu dacă se aplică sau nu, nu știu dacă absența mea are sau nu vreo importanță. ce știu este că nu mă mai interesează să fiu prezentă cu orice preț. lucru mult mai important acum.

mi-am găsit echilibrul.

12118669_10153524206244792_6370490556584444367_n

într-un an, la care uitându-mă retrospectiv, pare a fi aproape paralel cu realitatea, indescriptibil, haotic, fragmentat, am reușit să îmi găsesc liniștea. să fac pace cu mine, când în jur a fost mai mult zgomot. într-un an în care sirenele au urlat mai mult ca niciodată, în care s-au stins vieți iar altora li s-a dat a doua șansă.

au fost momente în care am simțit cum pământul fuge de sub mine, cum îmi pierd suflul, cum mi se sfâșie inima și mă înec cu lacrimi. mi-am găsit liniștea într-un an în care asta părea a fi singurul lucru imposibil.

anul ăsta, mai mult că niciodată, am înțeles că lamentările sunt inutile în orice situație, că vanitatea e o curvă și că avem tendința să ne agățăm de căcaturi, pe care le transformăm singuri în fatalitate.

nu știam mai nimic până anul ăsta, pe cale să treacă …

acum știu. nu tot, pentru că întotdeauna mai e ceva de învățat, dar știu mai mult decât mi-aș fi putut imagina…

că o poșetă pe care nu o poți avea e departe de a fi o dramă.

că fobiile ni le întreținem doar noi, dintr-o obișnuință sinonimă cu comoditatea.

că vanitatea este otrăvitoare.

că e mai bine să nu spui niciodată “mai rău de atât nu se poate”.

că în noi se ascund lucururi minunate, despre care nu știm nimic, și care ies la iveală în momente în care ne imaginăm cel mai puțin că se poate.

că viețile noastre ne aparțin și că le putem schimba parcursul atunci când hotărâm să fim atenți.

mă opresc aici, nu pentru că nu aș putea să înșir încă o mulțime de lucruri, pe care anul ăsta le-a adus cu el, nu pentru că îmi caut rochia perfectă de revelion sau pentru că am o programare la coafor, ci pentru că esențialul l-am spus.

mai e doar o zi din anul ăsta, care mi-a schimbat viața în multe sensuri, și am simțit cumva nevoia să “share”.

viața ne aparține în proporție de 99%. noi alegem din ce un unghi  să o privim, dar suntem înzestrați cu o forță nebănuită, cu iubire infinită și un liber arbitru .

e nevoie doar de o fracțiune de secundă pentru a schimba direcția și a deschide ochii.

so… stay into the light!

One thought on “because…Revelion

Leave a Reply

