What goes on The Island

am încercat să-mi mut focusul pe altceva decât pe subiectele mai puțin vesele cu care mi-am început ziua. am hotărât să mă amuz cu o listă care să conțină obiecte pe care le-aș lua cu mine pe o insulă pustie, de pe care nu m-aș mai putea întoarce, și pe care n-aș avea dreptul să iau mai mult de o valiză mică.

11705758_1022534681092005_1105923154_o

(Koh-I-Noor; Aquazzura // Graphic: Livia)

după câteva ore bune de gândit serios, atât la conținutul valizei, cât și la posibilitatea de a “evada” pe bune, am hotărât următoarele:

aș lua cu mine un creion mecanic, un bloc de desen și un caiet, în care să îmi pot nota diverse nimicuri si stări, astfel încât să nu devin complet amnezică. aș desena din când în când, atât din amintiri cât și din lucrurile din jur, imortalizând astfel tot ce mi se întâmplă .

un iPod, cu toate piesele mele preferate.

un creion dermatograf și un rimel.

câteva fotografii cu oamenii pe care îi iubesc cel mai tare.

periuța de dinți.

inelul bunicii mele.

un lemn de Palosanto.

câteva cărți, pe care încă nu am apucat să le citesc. le-aș citi încet, în timp, așa încât să îmi ajungă multă vreme, și m-aș simți ca vis-a-vis de un serial, pe care îl urmărești cu maxim interes dar care este difuzat doar o dată pe săptămână.

un ibric și câteva pachete de cafea.

un cartuș de țigări și multe cutii de chibrituri.

o ciocolată neagră, mare.

o papiotă mare cu ață albă, și niște ace.

o pereche de sandale cu toc, pentru a-mi putea exersa echilibrul, și a nu mi-l pierde, în caz că ar fi nevoie să mă întorc.

Leave a Reply

