Sundays

ți-am mai spus deja că îmi plac duminicile, cu atât mai mult alea însorite.

îmi place să uit de mine, să colind aiurea printr-un oraș pe care numai eu îl recunosc. i-am desenat cândva granițele și traseele, astfel încât să văd din el doar ce îmi place.

apostrofează-mă, dar mi-e mai simplu așa. așa sunt liniștită. cu cele câteva lucruri, și cercul meu închis, care mă fac să recunosc orașul ăsta ce pe ceva atât de al meu…

Strada Paris, Parcul Floreasca, pescărușii care strigă vara, pe deasupra acoperișurilor. stația troleibuzului 86 de pe B-dul Dacia; Magnolia imensă de pe Strada Polonă; casa lui S, de pe B-dul Ferdinand, pe care o găsesc neschimbată, și din care, ori de câte ori trec prin fața ei, mă aștept să iasă Pepsi, alergând spre mine; blocul din cărămidă, de pe Strada Eminescu, în care am locuit o vreme cu ai mei; Teatrul Bulandra de la Grădina Icoanei, și Parcul Ioanid; Cinematograful Studio; Bazinul Floreasca; terasa OK, de după colț de Texier; curtea liceului meu de pe Strada Olari, și casa în care ani de zile a fost Martinez, locul unde ne ascundeam când chiuleam și unde am învățat să fac cerculețe din fum de țigară …

Leave a Reply

