Ex #1 // Catalina

pentru că am ajuns să cosmetizăm totul, pentru că maximul noțiunii de autenticitate a ajuns să fie definit de “no filter”. pentru că poveștile noastre sunt spuse pe Facebook și Instagram, am hotărât să facem exerciții de sinceritate, în scris, în timp real, și să le împărtășim, fără corecturi, fără menajamente. să le redăm așa cum au ieșit: spontan și sincer.

am ales să fac aceste exerciții cu oameni, mai mult sau mai puțin cunoscuți sau celebrii, care însă m-au inspirat întotdeauna, care mi-au servit drept model, care mi-au schimbat traiectoria, pe care îi iubesc, admir, respect. oameni frumoși pe dinăuntru și pe dinafară.

ex 1

Cătălina este unul dintre oamenii de mai sus.
este prietena si partenera mea. a fost model înainte că modelingul să existe cu adevărat în România, a adus Elite Model Look în țară, a deținut una dintre cele mai importante agenții de publicitate. a călătorit, a iubit, a locuit altundeva, a părăsit. a cunoscut oameni frumoși, alții mai puțin.

a acceptat să vorbească sincer, și fără timp de gândire, despre lucruri importante sau nimicuri…
după cum urmează

malef

12:26pm

 Irina Marinescu
          ce faci? gata?

7/5, 12:26pm

      Catalina Isopescu Elsner
         zi-mi cand vrei
da

această conversație a fost redată întocmai, fără a fi corectată sau îndreptată.
sursa : Facebook

One thought on “Ex #1 // Catalina

Leave a Reply

