HELP!

pentru că aseară am rămas fără țigări, și pentru că ăsta este unul dintre lucrurile care mă irită extrem de tare, am încercat să fac o listă cu câteva dintre cele care mă scot din ale mele, de foarte multe ori.

am reușit însă să mă amuz copios, realizând cât de lipsite de importanță sunt ele :

– să rămân fără țigări, târziu în noapte, când nu doresc încă să dorm, sau dimineața, când îmi amintesc că am rămas fără țigări cu o seară înainte

– să constat, de dimineață, că am uitat să îmi cumpăr cafea…chiar dacă am țigări

– să mi se vorbească înainte de a-mi bea cafeaua

– să fiu întrebată ce mă inspiră, sau dacă mi se întâmplă să rămân fără inspirație

– angajații băncilor sau companiilor, delegați cu convorbirile telefonice referitoare la promoții, care te întreabă după jumătate de oră de turuit retard (ca la concursurile de ținut respirația sub apă), dacă ai un minut la dispoziție

– aceiași angajați de mai sus, care te mai sună și după o săptămână

– apelativul “dragă”

– muzica populară

Leave a Reply

