Saturday // Ex # 1

mi-am început ziua cu o cafea, câteva reviste, și o dizertație telefonică, care m-a făcut să dezbat în profunzime problema stilului. asta, nu din lipsa unei preocupări anume, ci pentru că m-am gândit serios la discrepanța majoră dintre aspirație și realitate.

am dezbătut în liniște un subiect extrem de controversat.
câte femei își permit să fie consumatoare de modă, câte își permit să investească în imagine, și câte dintre ele au soluții?

după două cafele, trei țigări și câteva ore bune, am reușit să îmi conturez o imagine clară, pe care mi-o susțin și mi-o asum până la capăt, după cum urmează :

în viziunea mea există doar două categorii – femeile cu stil înnăscut, și cele pentru care nici un cont baban nu poate face minuni, fără asistența neprețuită a unui stilist priceput și talentat.

tot în viziunea mea, expresia “haina îl face pe om” este o scuză penibilă pentru categoria “nouveau riche”. contul din bancă, pantofii sau limuzina nu pot substitui deficitul lingvistic, lipsa manierelor sau a celor șapte ani de acasă.

cunosc multe femei cu un stil aparte, și un simț estetic ieșit din comun, însă numitorul lor comun nu constă în dimensiunea contului din bancă, ci într-o educație de școală veche și modestia pe care o presupune ea.

e Sâmbătă, și prin urmare am avut suficient timp să-mi demonstrez că teoria mea stă în picioare. să caut imagini și să compun o ținută corectă, “IN”, relaxată, actuală, pentru care nu este nevoie nici să spargi o bancă, nici să-ți găsești un sponsor. una care să însumeze câteva piese, pe care le poți purta mai mult de un sezon.

Saturday’s Look

LimitedBudget // Ex # 1 – aprox 200 eur

sat

1. ZARA Top

2. ASOS Denim Culottes

3. ZARA Backpack

4. C.O.S. PerspexCuff

5. TOPSHOP Rafia Sandals

Leave a Reply

