Friday

azi nu îmi place cum îmi stă părul, și cred că îmi lipsește umorul.

nu găsesc nimic special la ziua asta, așa cum n-am găsit nici anul trecut, și nici acum doi ani. cu siguranță nu mai am vârsta la care 1 Mai să schimbe ceva în rutina mea, să mă facă să tresar ori să visez.

ca în multe alte zile de vineri, mi-ar plăcea să am un motiv aparte pentru un ceva anume.

exact așa…oricât de abstract, sau fără sens ar putea suna.

aș spune că sunt melancolică, poate puțin tristă…

metmuseum

(Philip Henry Delamotte (British, 1821–1889)

aș spune că e una dintre zilele alea când aș putea să beau singură o sticlă de Prosecco, undeva pe un ponton de lemn. una dintre zilele în care aș putea să am zeci sau sute de conversații interioare, în care aș fi purtat toată ziua un chimono din mătase, și aș fi umblat desculță.

una dintre zilele în care mi-ar fi plăcut să ascult doar Mina, în care mi-ar fi plăcut să citesc pe un șezlong pe malul unui lac, în care mi-e dor de tata, de mirosul asfaltului încins, de liceu.

mi-e dor de pretexte, de curajul de a spune orice îmi trece prin cap, de naivitate, de gălăgia unor Duminici pe verandă, de vară, de înghețata de vișine cu ace, de toți anii în care n-am știut ce înseamnă să fii om mare.

Leave a Reply

