here comes Fall

îmi vine foarte greu să mă gândesc la toamnă, și să mă pun în acea stare, în care să accept cuminte ploaia, și firescul unui alt anotimp.

îmi este greu să-mi imaginez șiruri de zile sub nori, și perspectiva sutelor de nuanțe, incolore, de gri.

m-am văzut astfel nevoită să-mi scriu scenariul pentru anotimpul pe care îl iubesc cel mai puțin. să-l condimentez cu toate lucrurile, care mi-ar putea aduce micile bucurii în zilele lipsite de soare.

m-am așezat frumos în scaun, și am început să scriu…

am scris…

dulceață de caise cu sâmburi, fără zahăr. pardesieu din lâna moale. bețișoare cu tămâie, creioane noi, castane și mere coapte. o masă de lucru în mansardă. disciplină, “NO CARBS!!!”. Jimmy Fontana. o pereche nouă de flats (!?!?!!!)…

ilmondo

(1. Eddie Borgo; 2. Dzing – L’Artisan Parfumeur; 3. Broadway Wool-Felt Coat – Studio Nicholson; 4. Il Mondo Album – Jimmy Fontana; 5. Stan Smith – ADIDAS Originals)

One thought on “here comes Fall

Leave a Reply

