Scented Water

în dimineața asta, în timp ce îmi trăgeam mâna afară de sub pernă, mi-am amintit de așternuturile copilăriei mele, de felul în care foșneau sub capul sau mâinile mele. erau orbitor de albe, erau scrobite mereu, și miroseau a ioni.

toate senzațiile astea sunt astăzi închise în interiorul unor ambalaje super “fancy”, care le ridică la rangul de produs artizanal, la un preț la fel de spectaculos de artizanal.

și pentru că ador să folosesc măști, scruburi și tratamente “home made” , m-am gândit că aș mai putea adăuga un produs pe raftul meu, pe care stau așezate frumos borcanele cu zahăr și mălai (pe post de scrub), argila și uleiurile esențiale.

Image
după cum urmează :
1 linguriță de ulei esențial de palosanto/lavandă/scortisoară/mentă/etc.
1/4 cană de vodkă
3 1/2 cani de apă distilată

Image

1. se amestecă vodka și uleiul ales, intr-o sticlă
2. se adaugă apa distilată până ce sticla este aproape plină
3. se agită bine sticla…

Image

acum nu-ți mai lipsește decât o sticlă veche, și o etichetă albă, scrisă de mână cu un stilou cu peniță.

Leave a Reply

