mi-e dor de tine !

m-am înfundat în scaunul de la birou. mult spus. e doar un scaun de birou. azi însă, mi-ar fi plăcut să fie mai mult de atât.

azi mi-ar fi plăcut, de fapt, ca multe dintre lucruri să fie mai mult decât sunt.

mi-ar fi plăcut de exemplu să nu plouă, și să fie cald.

mi-ar fi plăcut să mănânc cireșe, să port o rochie din Crepe de Chine, în dungi, alb cu bleumarin, pe care să o pătez intenționat. asta, pentru ca să am un motiv suficient de bun să mă plâng de nimicuri.

Image

(sandale : Stella McCartney)

să port sandale cu talpă de rafie.

să mă întâlnesc la prânz cu M, și să uităm că este joi.

Leave a Reply

