supa cu găluște

m-am strecurat în pat cu gândul la supa cu găluște. nu m-am gândit prea mult la absurditatea situației, însă am dezbătut riguros problema puiului din supă. m-am întrebat dacă se poate să faci o supă cu găluște fără carne, și mi-am răspuns singură, că nu văd nici un motiv pentru care nu s-ar putea.

Image

m-am gândit cum ar arăta ziua în care ai alege să savurezi o astfel de supă.

Image

ar trebui să fie soare, dar să fie ascuns, pe jumate, printre nori.

să adie vântul.

să fie încă primăvară.

să porți o șapcă bărbătească din doc.

să fii elevă la liceul de fete, și să studiezi vioara. să vorbești fluent limba franceză, și să îți placă la nebunie dulceața de vișine.

să ai unghiile tăiate scurt, și părul ondulat, să porți bascheți albi și jeans conici.

să te parfumezi dimineața, pe ascuns, din sticla de Magie Noire a mamei.

ar trebui să fie marți, și să chiulești de la ora de fizică, sub pretextul sofisticat al unei supe, și al unei țigări, poștite în spatele școlii.

Leave a Reply

