uncommon # Christmas Wishlist #

wishlistul meu de Crăciun pare interminabil. aproape că nu reușesc să țin minte tot. încerc de ceva vreme deja, să pun totul pe hârtie.
după multe încercări nereușite, multă concentrare, multe zile, cafele, gânduri, alergături, etc., am reușit să mă adun. să mă așez suficient de comod pe canapea și să înșir, după cum urmează :

– ah, da, am să încep cu o lozincă, dar n-am cum să n-o fac, pentru că e lucrul pe care mi-l doresc mai mult decât orice altceva – îmi doresc liniște. multă liniște!

– un brad perfect. simetric, gras, și potrivit ca înălțime. multe globuri albe, și decorațiuni la fel.

Image

– un ananas.

– o agendă tip organizer. mare. îmbrăcată în piele, cu un buzunar pe exterior.

– un boule de neige, în care să mă ascund uneori.

Walter Martin & Paloma Munoz

Image

Image

– un borcan gigantic de Nutella, și voința de a sta departe de el.

– o sticlă de Vetyver, de la Florascent Parfumeurs. fie! 2 sau 3…

Image

– o cină perfectă.

somn ușor !

Leave a Reply

