premiul I / cu coroniță

cine? cum cine? eu! eu am luat premiul I, pentru toată truda mea, pentru bună purtare, pentru conduită și sârguință.

Image

mă simt onorată. mă simt norocoasă, și doresc să mulțumesc familiei mele, mentorilor și profesorilor mei, care și-au dedicat timpul și energia să mă învețe tot ce știu, și a dat roade acum. roadele care mi-au adus laurii, pe care îi port acum cu mândrie, pe căpșorul meu gingaș.

aseară am avut onoarea să primesc, la o oră de vârf, acest premiu, care validează întreagă mea carieră, fără de care n-aș fi putut merge mai departe, și pe care nimeni nu-l va putea contesta vreodată.

unde mai pui că a fost singurul premiu decernat!! singurul!!! unicul!!!

am fost singurul designer de pe piața locală, premiat pentru activitatea sa, de către un critic de modă consacrat deja. critic, pe care nimeni nu îl poate detrona sau judeca. pentru că dincolo de judecata sa dreaptă, aparițiile sale sunt unice, ingenioase, revoluționare.

premiul mi-a fost înmânat indirect (în prime time) de către asistenta înaripată a criticului.

sunt onorată până la lacrimi, emoționată, mișcată, și nu am suficiente cuvinte care să exprime bucuria și mândria pe care o simt. nu mi-am imaginat vreodată că am să trăiesc această zi fastuoasă, încununată de laurii unei victorii, mult așteptate.

nimic, și nimeni nu-mi va putea smulge coroana de pe cap, pentru că este un moment care a făcut istorie în lumea mondenă.

îi datorez totul acestei doamne, îi datorez viața, și întreagă mea carieră!

va mulțumesc, stimată doamnă, și sper din tot sufletul că toate cele scrise de mine aici reușesc să redea emoția pe care mi-ați stârnit-o!

cu toată admirația,
Irina Marinescu (croitoreasă)

Leave a Reply

