an unexpected gift

cândva ai nevoie de o inimă nouă…

îmi place vorba asta “cândva…ceva…”. I zice mereu așa.

da, cândva ai nevoie de o inimă nouă, și uneori o primești de la cineva de la care nu te aștepți, într-un moment la fel de neașteptat.

atunci e parcă și mai vie, pare că zornăie mai tare, că împreună cu ea ai putea să faci (aproape) orice, dacă nu, chiar tot.

e exact așa de simplu să primești ceva, cum ar fi o inimă.

inimile sunt de atât de multe feluri, și culori, și au atâtea forme și povești. fiecare are povestea ei, și unele zornăie mai tare. că un ceas neobosit, care știe cu precizie ce are de făcut.

C mi-a adus-o în poșetă. mi-a dăruit-o atât de firesc, atât de simplu…mi-a așezat-o în palmă, și mi-a strâns pumnul. am dus mâna la ureche, și am auzit-o ticăind …

“e o inimă bună” mi-a spus …”am să-ți spun cândva, povestea ei”

Image

mulțumesc, Cătălina!

Leave a Reply

