stelele nu cad niciodată degeaba

nimic nu e degeaba, doar că trebuie să ai forța să crezi, fără să vezi neapărat.

nu cred în întâmplări, sau coincidențe. am crezut mereu că tot ce se întâmplă, se întâmplă cu un motiv. nu-ți explică nimeni care e el. răspunsurile trebuie să le găsești tu, sau să le știi deja.

mi-a luat ani de zile să înțeleg ce e mai important. mai important decât nimicurile care par a fi totul. să înțeleg că nu contează de fapt, deloc, ce cred sau simt alții vis-a-vis de lucrurile pe care le faci, le trăiești. vis-a-vis de cum ești. să înțeleg că cel mai important lucru e să mergi drept, indiferent de cât de des te împiedici, te lovești, sau te lovesc alții. că cel mai important lucru e să fii împăcat cu tine. că fără asta, se năruie tot în jurul tău.

mi-a luat atât de mult timp să înțeleg că nu-mi păsa. că singurul om în fața căruia trebuie să dau socoteală sunt eu. că eu sunt singurul om care mă poate răni, pentru că doar eu hotărăsc ce mă poate răni.

mi-a luat timp, ore, zile, secunde.

am crezut inițial că am pierdut tot timpul ăsta. că a trecut în viteză pe lângă mine, fără că eu să văd ce se întâmplă. când am simțit că nu-mi mai pasă, am înțeles însă de ce a durat atât.

ieri am închis ochii pentru o secundă, și am dansat pe clape. mi-am întins brațele spre nimic, și m-am înclinat în față. m-am simțit ușoară.

Image

(foto : Melvin Sokolsky for Harper’s Bazaar)

mă uit la mine. sunt transparentă. am crezut că e ceva rău, dar nu e.

nu trebuie să vezi nimic, ci doar să știi, fără să te îndoiești de ceea ce se aude.

da, T avea dreptate, deși l-am contrazis. când încetezi să visezi și începi să-ți desenezi un vis, orice vis, oricât de banal, lucrurile prind contur, aproape fără tine. fără ca tu să faci ceva anume. nu trebuie să desenezi ceva măreț. ci doar să exersezi.

mi-am tăiat sforile și am sărit în gol, fără să mă uit o clipă înapoi.
la început m-am simțit pierdută într-un nimic enorm, dar după o vreme nimicul ăla a început să capete mult sens.

2 thoughts on “stelele nu cad niciodată degeaba

Leave a Reply

