Wednesday’s amazing ‘5’

– am zâmbit, și am vorbit, înainte de prima înghițitură de cafea.

Image

– am purtat flats. și nu orice flats (nu botine, nici balerini, nici cizme). am plecat de acasă încălțata cu New Balance. însă lucrul cel mai surprinzător (din toată povestea) este că m-am simțit și foarte bine, foarte eu, deloc straniu…well, e un început pentru toate, oricât de târziu s-ar produce el.

– mi-am învins temerile materne și m-am abținut să-l însoțesc pe L, la primul lui vaccin. nu pentru că nu m-aș mai fi temut, sau nu mi-aș fi dorit, ci pentru că orgoliul lui a intrat în joc, și a devenit mai presus decât frica (a lui, nu a mea).

– am mers pe jos, fără căști în urechi. e însă foarte adevărat că am fost acompaniată de C…

– nu m-am enervat deloc, nici o clipă, nici chiar atunci când aș fi fost motivată să o fac.

Leave a Reply

