ce mi-ar fi plăcut să (nu) se întâmple într-o Miercuri dimineață

– să nu mă trezesc la 6 : 50 a.m., și să nu-mi pese că am putea întârzia

– să mă trezesc cu patul scăldat în soare

– să îl găsesc pe Antony Hegarty în baie (interpretând “kiss my name”, nestingherit de spălatul nostru pe dinți)

– să descopăr (uitându-mă în oglindă) că mi-a crescut părul cu încă 10 cm, și că m-am înălțat cu cei 7 cm (de săptămâna trecută)

– să nu mai țin minte nimic din ce m-a angoasat, sau supărat vreodată

bună dimineața !

One thought on “ce mi-ar fi plăcut să (nu) se întâmple într-o Miercuri dimineață

Leave a Reply

