2 to tango

dacă mă întrebi ce m-a apucat, într-o Duminca splendidă ca asta, în prima zi în care (în fine) e puțin mai cald, am să-ți răspund doar că așa m-am trezit. cu sentimentul că trebuie să-ți explic.

Image

să-ți explic ce înseamnă să iubești pe cineva. ce înseamnă să dobândești, sau să ai deja, suficientă răbdare și înțelepciune, încât să treci prin toate probele. să treci prin grădina de salată a ursului, să te lupți cu zmeii, să te iei la trântă cu orice eventuală gheonoaie (căreia îi tropăie hormonii prin cap), etc. probe. zeci de probe, la care ești supus pentru a avea parte de un deznodământ fericit. da, da, ăla cu căpșuna, care însă să nu fie o mare minciună.

nici o relație nu e perfectă. nici una ! și cine spune că există mănâncă altceva decât căpșuni.

relațiile sunt un lucru extrem de delicat, de sofisticat, de complex, de, de, de. îți trebuie tact, diplomație, curajul de a fi sincer, încredere, iubire, respect…să mai zic ?!?

îți trebuie mult talent și mult echilibru. e o luptă continuă, și presupune mult execitiu. e ca și cântatul la pian. eu nu cânt la pian. însă mi-am dorit mult atunci când eram mică. auzeam constant lucrul ăsta. că îți trebuie exercițiu, mult exercițiu. talentul nu e decât a 10-a parte din toată treaba cu pianul, fluierul, desenul, etc.

nu vorbesc din cărți. îți povestesc lucruri, lucruri pe care le-am văzut întâmplându-se în jurul meu, și nu numai. oamenii au de multe ori tendința să creadă în minuni, să creadă că totul cade de undeva din cer, și că tot ce trebuie să faci e să te așezi în locul potrivit, pentru a fi nimerit în cap de : un sac cu bani, o jumătate perfectă, o vilă pe malul mării, etc. mai apoi, sunt dezamăgiți enorm. pentru că în ciuda faptului că se așezaseră unde credeau ei că e locul perfect, n-a căzut nimic de sus.

da, da. e un tango. nu merge decât în doi.

probele le treci degeaba, atâta timp cât pe celalt mal nu e nimeni, care să guste din salata ursului.

o relație e o luptă continuă. și am să-ți mai spun ceva. n-am dansat tango niciodată, dar știu că dacă ea greșește o mișcare, se duce totul dracului. dacă ai sentimentul că doar pentru că el știe să danseze, tu nu trebuie să faci nimic, deja greșești major. și invers.

el trebuie să știe cât să-ți împingă piciorul în spate, iar tu trebuie să știi clar, cât de mult îl poți duce în direcția în care îți dictează el. pentru că dacă el știe, și tu nu, s-ar putea să sfârșești doar cu un picior în ghips, și nimic altceva !

do the tango !

2 thoughts on “2 to tango

    1. daca citeam acum 3 ani sau macar 2 ani…nu mai ajungeam sa meditez la asta in seara asta 🙂 , dar mai bine mai tarziu decat niciodata si e mai intens acum, prea intens…

Leave a Reply

