7 : 55 a.m.

mi-am etalat pe masă cafeaua, sticla cu apa plată, și sticla cu suc # 1 din ziua # 3…mi-am aprins o țigară (n-ar trebui să fumez, nici să beau cafea), dar pentru a nu știu câta oară, mai bine evitam subiectul…

e încă liniște , și e Vineri.

am timp să fabulez, să mă gândesc la ce mi-aș dori să mi se întâmple azi, fără ca eu să influențez în vreun fel destinul.

cred că următoarele câteva nimicuri ar putea transforma ziua asta, într-una perfectă :

– să mă trezesc brusc, cu 7 cm mai înaltă. nu cu 2, nu cu 3, nu cu 5. cu 7. fix 7 cm.

Image

– să primesc un telefon total neașteptat, de la cineva pe care nu l-am mai văzut de cel puțin 10 ani, care să-mi comunice că am moștenit un loft în Manhattan.

– să fie interzisă (prin decret de lege) comercializarea pantofilor în culori neon, cu toc de 14 cm , și platformă ascunsă.

– și tot prin decret, să fie interzisă dublarea desenelor animate în limba română, pentru binele copiilor noștri, și sănătatea mintală a părinților.

– să găsesc pe stradă lanțul cu pandantiv (de la bunica), pe care l-am pierdut acum 8 ani.

– să se inventeze Nutella cu 0 calorii ( conform dorinței lui T).

Leave a Reply

