and here comes Wednesday…

având în vedere că mi-am început ziua când încă nu era zi, că am băut deja o cafea, și am făcut 5 drumuri, dintre care unul înapoi acasă (pentru că am tendința să-mi uit și capul…), simt că am nevoie de câteva lucruri, care să dea și mai mult potențial unei miercuri ca asta :

– și mai multă cafea.

– o salată mixticanta

Image

+ un steak de ton, pentru prânz ( de la Manarola / pachet, dacă se poate, va rog).

– un Iphone, sau mai multe, în așa fel încât să nu mai rămân atât de des fără baterie, și nici să nu mai stau mufata non-stop la câte o priză.

Image

– o pereche de încălțări noi, asta așa, pentru ca să mă alint.

Image(Topshop)

– de o altă cafea, cu o prietenă (fără vreun motiv anume, ci doar așa, de dragul ieșitului “ca fetele”)

– de o cină în doi + un pahar de vin.

– de o plimbare prin Marais.

Leave a Reply

