început de Marți

sunt extrem de matinală. abia așteptam să se termine noaptea. am visat intortochiat. am ieșit cu C, și m-a frapat culoarea cerului. e plăcut afară.

mi-a venit din nou în cap, subiectul bărbilor. de ce oare ne plac atât de de tare bărbile? mă rog…ce mai contează?

7.23 am băut deja jumătate din cafea. știu cu ce mă îmbrac azi. asta înseamnă că plec mai repede.

black-disney-minnie-mouse-white-Favim.com-118173_original

totul ține de percepție. da, absolut totul.

l-am trezit pe L. i-am spus să meargă să închidă găinile. a râs(ne-am apucat să citim Morcoveață). aseară, nu azi. mi-a răspuns că îi este somn.

nu îmi este somn.

începe agitația. C strănută. îi fură papucul lui L. L încearcă să se încalțe. B…mă rog, da…e dimineață, devreme de tot.
a venit toamna. port Vetiver.

7.50 m-am întors acasă. l-am dus pe L. am stat cu el să-și termine ceaiul, pus de B la pachet,(în termosul cu Mickey Mouse).

aproape mi-am terminat cafeaua. e soare în plin.

începe încă o zi…

Leave a Reply

