5 resons to love 1 Monday

 după cum știi deja, mie nu-mi plac zilele de Luni. sunt neterminate parcă, fără sens sau vreun rost anume. doar că azi pare să fie altceva, și uite și de ce :

m-a trezit L, managaindu-mă în semn de “bună dimineața”.

Image

când m-am trezit era soare. lumina aia specifică de toamnă, dar o toamnă a la NY. 

ieri am surprins zeci de forme pe cer, desenate de nori desupra mării.

Image

am primit încălțările pe care mi le-am dorit atât de tare. 

n-am avut timp să-mi fie somn.

Leave a Reply

