5 cum/ce – uri

fac mereu același exercitiu, atunci când merg pe jos. observ, și sunt atentă la detalii.

și pentru că în seara asta, în timp ce mergeam pe jos, mi-a sărit în ochi o poșetă de dimensiune minusculă (purtată oblic), am început să mă gândesc la ce îmi place și la ce detest când vine vorba de felul în care purtăm anumite accesorii. să mă gândesc că există trenduri legate și de “cum”, nu numai de “ce”.

uite lista mea de ce/cum :

poșeta cu lanț – pe umăr, niciodată oblic. figura oblică e pentru gențile tip poștaș. s-a purtat cândva…și așa.

geanta tip doctor – pe umăr, sau (mult mai bine), ținută de barete, în mână. nu pe antebraț !!! detest figura tip “lăbuță ruptă”. e “out”, de cel puțin 5 ani.

Image

(Ghivenchy)

ochelarii (atunci când nu sunt pe nas ) – în etu, sau agățați la gât…sau, tot la gât, pe un lanț tip șarpe (dacă vrei să fii cu totul altfel). niciodată, dar niciodată pe cap !!! și cu atât mai puțin, dacă îi ții pe cap pentru a-ți fixa coafura.

sacoul – pe umeri, adică…

Image

extra item-ul (pullover, sacou, jachetă, geacă etc., pe care ai dat-o jos pentru că îți era prea cald) – sprijinită pe geantă, la subraț. în jurlul taliei joase (dacă extra item-ul este o cămașă cadrilată sau mai loose)

Categories: F

Leave a Reply

