Monday / 9 / 16

6.45 – trezirea. cafea, școală. careu. cafea. ochiuri + salată, iar cafea.

prima zi de școală. a lui L. a mea, a lui. navy chinos. un buchet de flori. gălăgie. haos. mi-a fost rece.
îmi era somn. cretă. cafea, multă cafea.

materiale, iar materiale. hârțoage, schițe. un pachet de țigări. încă o cafea.

ascult Platters. nu. schimbă ! e genericul

mai trebuie să mă spăl pe cap. am gătit. L doarme. și C. mă scufund în canapea. mi-e somn. aș vrea să fie Duminică mâine…ba nu. Vineri.
ah, Vineri plec. îmi mai aprind o țigară. am să dorm iar puțin. Vineri plec.

am mâncat ciocolată. iar nu mai mănânc o săptămâna.

sunt obosită, deci compulsiva. ieri am purtat New Balance. și Sâmbătă la fel. nu, ăștia chiar n-au tocuri.
nu mai mănânc ciocolată.

Image

mai fumez o țigară…mi-e dor de M. îmi trebuie neapărat o cămașă neagră, și un CD cu Mina, pentru mașină.

vreau să țin un juice detox. pe culori. da, pe culori. nu, negru n-au…

a mai trecut o zi de Luni.
mâine este Marți.

Leave a Reply

