I’am a princess !!!

o bună prietenă îmi relata deunăzi, despre micul ei eșec semi amoros, și despre frustrările unui mascul, aparent feroce. dar nu despre eșecuri este vorba în “epistola” mea, și nici de cum nu am de gând să relatez vreo poveste de amor, cu final dramatic.

am ascultat cu mult calm relatarea scurtei povești a prietenei mele, până când…am simțit brusc, cum mi se încing vârfurile urechilor, și am izbucnit nevrotic, la auzul unei singure propoziții : ” ești o prințesa !!!”

nu, nu este folosit în sens pozitiv, ci în viziunea celor care folosesc această propoziție (într-un anumit context) este 100% peiorativ. mai trist este însă, că el nu este folosit doar de bărbați, ci și de multe dintre femeile, pentru care a fi “femeie” este egal cu a fi prețioasă, snoabă, fandosita, sau…pardon! uitasem … fițoasă!

Image

termenul “prințesă” face referire la o persoană de sex feminin, care își permite cu nerușinare să facă următoarele lucruri :
– să se spele pe cap mai des de o dată pe lună, ba mai mult, să se și coafeze bi/trilunar (eventual)
– să nu iasă ca o “mătură” din casă (nici măcar până la chioșcul din fața/spatele blocului)
– să poarte tocuri, și rochii negre, cu spate gol
– să folosească creme de față, și bineînțeles, și de corp
– să meargă regulat la sport, și masaj
– să fie asumată
– să fie liberă, și să aibă puterea de a alege unde, când, cum, și cu cine
– să nu aibă nevoie să fie trecută strada

mă opresc aici, pentru că lista ar putea continua, și continua, și…

ei bine, da ! mă declar absolutamente mândră să fac parte din categoria “prințeselor”. și încă ceva…broscoii nu se transformă niciodată în prinți. aia e valabil doar în povești. pentru broscoi există broaște. broaște, care nu au nevoie de creme, de sport, de situații, de cine în doi și tocuri.

sunt o prințesa, pentru că nu suport părul nespălat, mersul șleampăt, unghiile murdare, ieșitul până la colț după țigări (într-un tricou nespălat, de anul trecut), sandalele de tipul muntenesc, s.a.m.d.

n-am să fiu niciodată altfel. n-am să pot, și n-am să vreau. am să profit mereu de feminintatea mea, și am să am mereu grijă de mine! pentru mine, înainte de orice !!!

Leave a Reply

