nana R

R este nașa noastră de căsătorie. R este mama lui D. am văzut-o de două ori. prima dată, atunci când am cunoscut-o, a doua, atunci când a venit în București petru nunta noastră.

eu îi spun nana, deși n-o pot tutui.

azi e Duminică, și m-am gândit la ea. la doamna doctor, pe care toată lumea o cunoaște în Cugir, orașul ăsta, care multă vreme a lipsit de pe hartă. un loc unde pare că timpul nu trece, care seamănă cu capătul lumii.

cu ea vorbesc ore în șir la telefon, și deși am petrecut prea puțin timp împreună în toți anii ăștia care au trecut, simt că o cunosc dintotdeauna, și că aș putea să-i încredințez orice secret, oricât de mare sau de prețios. asta am simțit și când am băut prima cafea împreună, în curtea ei splendidă.

nana este una dintre cele mai speciale femei pe care le-am cunoscut. e mama lui D, pe care îl iubește în felul ăla total necondiționat, pe care îl susține mai presus de tot și toate. e soția lui M, care e tatăl lui D, și nașul nostru. adoră câinii și caii. fumează slims și are o colecție de parfumuri.

Image

o găsesc absolut adorabilă, pentru energia ei minunantă, și râsul ei molipsitor, și pentru felul în care cântă atunci când vorbește. pentru cum arată, pentru zâmbetul ei fericit, pentru cheful ei de viață, de nou, de plimbări, pentru cum și cât iubește tot ce e în jurul ei, și viața implicit.

Leave a Reply

