sweet…16

pentru că se apropie începerea unui nou an școlar, și pentru că mă simt din ce în ce mai confuzată/interzisă de outfiturile afișate de adolescentele “moderne”, am făcut un exercițiu de imaginație, construindu-mi outfitul perfect pentru prima zi de școală.

mi-am imaginat lucrurile cu mintea de acum, când înțeleg că naturalețea de la 16 ani e un lucru extrem de prețios..m-am gândit cum m-aș îmbrăca acum, într-o prima zi de școală, ce aș alege, ce ghiozdan (sau mă rog…) aș purta, cât de mult/puțin m-aș machia, cum ar arată părul meu, ce aș face, și ce nu aș (mai) face.

1. m-aș machia aproape insesizabil . aș folosi un mascara negru, un gloss transparent și un blush discret pe bază lichidă.

2. nu mi-aș vopsi părul și nu mi l-aș îndrepta niciodată.

Image

(Diana Sar – Allure Management)

3. n-aș purta niciodată tricouri cu mesaje stupide. aș reduce totul la cămăși (barabtesti și cadrilate), și tricouri uni, la sweatshirt-uri la fel. aș limita paleta cromatică la alb/negru, gri și bleu.

4. în cea mai mare parte a timpului, aș purta jeanși. skinny sau boyfriend.

Image

Image(Freja Beha Erichson)

5. aș purta un “saylor backpack”.

Image(A.P.C.)

6. aș purta “cargo boots”, bocanci sau teniși din canvas.

7. aș avea o atitudine (studiată) ușor androgină, dar nu lipsită complet de feminitate, și n-aș încerca niciodată să par mai mare, ci doar să fiu sigură pe mine.

8. mi-aș îmbrăca toate caietele în hârtie reciclată, și aș lipi pe ele etichete albe, scrise de mână. la fel aș face și cu cărțile. aș citi mult și n-aș toci niciodată, și tot niciodată, n-aș chiuli la orele de sport.

Image

9. n-aș scrie niciodată cu altceva decât cu un stilou cu peniță, sau creion mecanic.

Image10. pentru că fumam și atunci, ca și acum, aș face-o doar în spatele, sau în afara școlii. niciodată sub privirile dojenitoare ale profesorilor.

Leave a Reply

