The Grandma Style

te-ai gândit vreodată cum ai să arăți ceva mai târziu, peste 20 sau 30 de ani ? ce ai să faci, cum ai să fii?
te-ai imaginat vreodată bunică, și ce tipologie ai să fii ?
am început să fac acest exercițiu, atunci când am înțeles că fiecare vârstă are povestea ei, că ceea ce ești pe dinăuntru rămâne neschimbat.

am să port titlul de bunica într-o bună zi. știu exact ce fel, știu exact cum am să arăt. am să am părul alb, aproape la fel de lung.

am să am mulți nepoți și o grădină imensă, plină de hortensii și plante agățătoare.

Image

am să fumez în continuare, însă am s-o fac întotdeauna cu un fume cigarette personalizat, și am să beau multă cafea, tot la ibric, tot ca acum.

am să fiu în continuare într-o continuă dietă, lipsită de carbohidrați, și am să fac mult sport.

am să port chimonouri lungi din mătase.

Image

am să joc Canastă în fiecare Vineri seară, la mine acasă, pe verandă.
am să am un vișin, și aceleași 2 orhidee.

Image

am să mă plimb cu bicicleta împreună cu nepoții, și am să-i duc la teatru. am să merg cu ei la mare, la ski și la Paris.

am să fac multe prăjituri, din care n-am să mănânc niciodată. am să gust doar.

Image

Image

am să am o bibliotecă enormă, 2 câini, un secretaire, am să port ochelari de vedere cu rame groase din lemn.

am să lucrez, am să-mi fac ochii cu dermatograf negru, și am să port tocuri, până în ultima secundă …

One thought on “The Grandma Style

  1. Sunteti extraordinara….Nu stiu ce varsta aveti, dar ma inspirati la nebunie…Mor de placere sa citesc tot ce scrieti…viata mea e parca mai….soft,..sa fiu mai atenta la ce aleg sa fiu, la ce – mi cumpar, la cu ce sa ma incojor… Si da,acum ascult Mina, Rita Pavone, Antony. Dar , pentru ca nu-s chiar tanara , fizic -vreau sa spun 🙂 – asa vreau sa fiu si eu la batranete..si cu 50 % m-as multumi :)) Va doresc Mult Succes!

Leave a Reply

