Luni

azi nu-mi place. e iarăși Luni. îmi pierd controlul de câte ori e Luni. mi se pare că mă mișc cu încetinitorul. nu e în nici un caz un început de ceva, ci doar o continuare a altceva.

azi mi-ar plăcea să nu-mi fie foame deloc. să beau doar apă.

mi-ar plăcea să fac plajă pe un acoperiș, de unde să văd lumea, dar de unde ea să nu mă poată vedea pe mine.

Image(photo/reblogged from Laura Jul)

mi-ar plăcea să adorm la soare, pe marginea unei piscine imense, ascunsă între palmieri.

mi-ar mai plăcea să-mi cumpăr un parfum, unul pe care să nu îl am decât eu.

mi-ar plăcea să fiu vanitoasă, și mai orgolioasă, ușor infatuată. poate chiar intangibilă. mai înaltă, fără tocuri.

Image(Sophia Loren – photo : Xavier Martin)

mi-ar plăcea s-o ascult pe Etta James, cântând într-un bar ascuns, din Lower East Side.

mi-ar plăcea să mă văd dinafară preț de 5 min, fix. suficient cât să-mi doresc să repet experiența .

voi ?

One thought on “Luni

  1. Buna, Irina!

    Azi mi-ar placea sa umblu desculta prin iarba, sa beau limonada cu menta si sa fac fotografii trandafirilor din gradina. As mai vrea, fix azi, sa ascult Camera Obscura, sa mananc biscuiti glazurati cu zahar si zmeura din gradina, si sa adorm la umbra. Apoi as vrea sa ascult doar vantul si spre seara, sa stau la povesti pe afara, pana se face tarziu si racoare.

    C.

Leave a Reply

