gânduri dintr-o Dumincă… seara.

mi-e dor să rămân pe plajă până când nu mai e nimeni, și să ascult pescărușii țipând.

am obosit.

mi-e dor de NY.

Image

aș vrea să pot să mă întorc într-o anumită zi din copilăria mea. într-un moment anume, sau în mai multe…

Image

aș vrea să am forța să schimb (și) lucrurile care nu țin de mine.

aș vrea să-l cunosc pe Antony Hegarty.

Image

am chef să dansez desculță, pe vârfuri, într-o încăpere cu parchet.

Image

vreau o pereche de Ray Ban Aviator, vintage .

Image

aș vrea să dau un ceai dansant, într-o casă veche.

aș vrea ca mâine să fie Duminică.

noapte bună…

Leave a Reply

