azi

când am revăzut coperta cărții “€œUrsul păcălit de vulpe”, am retrăit aproape instantaneu senzația de placere, pe care o aveam de fiecare data când îmi furișam mâinile în borcanul cu gris, sau cel cu zahara€r. si asta, doar de dragul senzației, și nimic mai mult.
am simțit un gol în stomac, și mi-au fugit prin fața ochilor zeci de secvențe, pe care mi-aș fi dorit să le retrăiesc azi, fie și pentru câteva ore.

mi-am adus aminte de toate coperțile cărților mele din copilărie, de gustul roșiilor, de cățăratul în copaci, de tricicleta mea bleu€, de Tatata…de serbetul, pe care îl ador și acum

Image

Image

 

Image

 

Image

 

Image

 

Image

 

Image

 

Image

Leave a Reply

