dinozaurii dintr-o Miercuri seară

mi-am dat întâlnire cu M, la 7.30 p.m.. urma să luăm cină împreună și să povestim despre fish and chips la un pahar de vin, aplecați peste un carnețel de culoare gri.

am vorbit o vreme despre chipsuri. le-am desenat, iar eu am scris, mai mult de dragul senzației de a apăsa cu penița pe o hârtie moale…

Image

ne-am pierdut însă repede…vorbind despre cea mai recentă revelație a mea, despre asemănarea dintre M și revelația mea, despre conduită și bune maniere, dar nu în ultimul rând, despre…

“staai! nu mișca mâna! nu mișca mâna!”

i-am spus eu întrerupând brutal conversația și făcându-l pe M să facă ochii mari, speriat de tonul meu ieșit din context. dar nu m-am putut abține, observând desenul descris perfect pe perete, de mișcarea alertă și haotică a mâinilor lui – profilul perfect al unui dinozaur în miniatură. când și-a revenit în simitiri, mi-a confirmat proiecția, și a intrat repede în filmul meu, încercând să reproducă forma, pe care o deconturase din cauza ieșirii mele spasmodice.

Image

și în secunda aia am înțeles mai mult ca oricând ce face diferența. am înțeles mai mult ca oricând de ce suntem prieteni, de ce nu sunt singură, de ce am ales să rămân aici, de ce am ales cea mai dificilă variantă, de ce sunt fericită și nu glacială.


am înțeles mai mult ca oricând că fericirea stă în lucruri mici, că stă ascunsă după umbrele dinozaurilor de pe pereți, și pe fundul paharelor de vin dintr-o zi oarecare, în candoarea unei secunde, ascunsă între cearceafurile unei dimineți însorite. în reacția cuiva pe care îl iubești necondiționat.

Leave a Reply

