if I were…on Monday

azi mi-ar fi plăcut să nu trebuiască să mă grăbesc. mi-ar fi plăcut să fiu o domnișoară burgheză.
să mă trezesc târziu și să îmi beau cafeaua mângâind clapele pianului, la care desigur, aș fi știut să cânt.

Image

 

 azi mi-ar fi plăcut să înot,… și să fiu iresponsabila.

Image

foto : Martin MunKacsi

Imagefoto : Toni Frissell

să-mi cumpăr o bicicletă nouă și să plec la Paris doar pentru o plimbare cu ea. 

Image

 să am grădinar și o curte plină de Anemone japoneze. 

Image

 să port turban și să îmi cumpăr multe parfumuri.

Image

foto : Martin Munkacsi  

Image

L’Artisan Parfumeur

Image

 

L’Artisan Parfumeur

Image

 

L’Artisan Parfumeur

Image

L’Artisan Parfumeur

mi-ar fi plăcut să știu că pot pleca oriunde, fără s-o fac neapărat …

Leave a Reply

