lectia de stil

ieri, pentru prima dată după multă vreme, am plecat pe jos. nu în plimbare. am plecat cu treabă, dar din lipsa locurilor de parcare am preferat să merg pe jos.

am luat-o la picior dinspre Cercul Militar spre Chei, cu soundtrack-ul potrivit în căști, fără nicio așteptare. mi-era suficient soarele care binevoise să iasă puțin dintre nori. surpriza însa,…am avut ocazia sa zâmbesc de mai multe ori, placut impresionată de niște domni trecuți de a doua tinerețe, imbrăcați absolut impecabil.

Image

și așa mi-am amintit astăzi despre ceva ce știam de multă vreme. în București, majoritatea lecțiilor de stil le dau persoanele trecute de prima sau a două tinerețe, care încă se respectă suficient de tare încât să aibă atenție la detalii, care încă mai respectă un cod vestimentar dintr-un manual dispărut.

Image

mă fascinează în mod special pedanteria domnilor, și atenția pe care o acordă unui detaliu ca batista din buzunar, pălăria, eșarfa sau șosetele. felul în care, prin mijloace numai de ei știute, reușesc să arate impecabil chiar și pentru o scurtă ieșire la piață sau la chioșcul de ziare.

Imagesunt convinsă ca aceste personaje nu au stilist personal și nici nu stau online sa verifice tendințele. însă toate aceste lucruri țin de educație și de bune maniere. și pentru că sunt convinsă că și într-o zi mohorâta ca asta au energia să-și construiască un outfit impecabil, am făcut o selecție de imagini care să-mi susțină teoria și să-mi exemplifice admirația

Image

Image

Image

Image

Image

Image

mi-aș fi dorit să pot lista o serie de fotografii ale domilor care m-au făcut să zâmbesc , dar pentru că nu am avut camera cu mine, am făcut o selecție de imagini similare cu ce am avut ocazia să văd ieri, într-o plimbare în viteză pe Calea Victoriei.

credit foto : THE SARTORIALIST – http://www.thesartorialist.com/

Leave a Reply

