my birthday wishlist

de cand ma stiu, ziua mea de nastere cade imediat inainte, imediat dupa, sau chiar de Pasti. si de tot atata vreme reusesc ca inainte de ziua mea sa ma indispun din pricina unor lucruri, care apar din senin si imi strica mood-ul.

prin urmare, m-am gandit ca anul asta sa ma pregatesc temeinic si din timp. sa-mi fac o lista cu toate lucrurile nepravazute si previzibile care m-ar putea “incurca”. sa-mi fac mood board-ul si set-up-ul, astfel incat orice s-ar intampla, sa fiu cu toate detaliile puse la punct. asta, implica fireste si un wishlist, cu atat mai mult cu cat umbla vorba ca as fi dificila.

am sa incep deci cu lucruri marunte …

petrecerea de ziua mea ar trebui sa arate cam asa

Image

Image

Image

Image

Imagesi ar trebui sa aiba loc…aici!

Imagehttp://www.ilpellicanohotel.com

pentru ca sunt sigura ca o sa fie cald si mi-am dorit toata iarna sa vad marea. si in plus o invit si pe A, si ea isi doreste mult sa ajunga la Il Pellicano. nimic complicat pana aici, nu ?!?

sa nu uit…mi-as dori sa ma incalt cu sabotii cu talpa de lemn de la Giuseppe Zanotti, care ii placusera si lui B

Image

am nevoie de un tort de ciocolata, din care mi-as dori sa mananc minim 2 portii, si dupa sa nu ma simt deloc vinovata

Image

nu stiu cu ce ma imbrac, dar cel mai probabil

Imagesi atunci as mai adauga pe wishlist si

ImageWoodzee

si mi-as dori tare sa primesc un drot. da, un drot “old school”. stiu clar ca imi trebuie unul …

Image

nu mi-as schimba pentru nimic in lume parfumul acum, dar as adauga si asta, si asta, in gama de produse

Image

L’Artisan Parfumeur – Mure et Musc body cream

ImageL’Artisan Parfumeur – Poudre de Parfum

si, pentru ca eu nu am varianta asta…

Image

dupa, ar mai fi asa

Image11 lalele albe, care nu intra sub nici o forma in categoria lucrurilor marunte. asa cum nu intra nici

Image

si nici minunea asta, pe care mi-o doresc de atata timp

ImageFaber Castell – editie aniversara

…ma rog, dar sa-mi revin putin in simtiri.

trebuie, dar trebuie, sa ramana pe lista, in aceasta ordine exact :

– un pui de labrador

– 11 lalele albe

– pudra de parfum si, da, ma rog, daca nu e prea mult, si sabotii.

tortul il fac eu si ne putem aduna la noi. asta mi-am dorit anult trecut cand nu mi-a iesit. anul asta insa n-am nici un motiv sa fie altfel.

tot ce va rog este sa nu calcati pe catel.

Leave a Reply

