khaki – an older friend

poate pentru ca mi-am redescoperit geanta de vara din rafie, poate pentru ca E mi-a povestit despre cum a fost in safari, poate pentru ca m-am gandit la camile si zebre..Image .

poate din toate aceste motive mi-am redescoperit o pasiune mai veche – khaki-ul
si doar de dragul lui, mi-am imaginat toate contextele in care as purta aceasta culoare. de la cele ce tin de rutina, pana la unele mai excentrice cum ar fi, un safari.

Image

fie ca vorbim despre interioare, sau piese de mobilier, tricouri, army jackets, incaltari…kaki-ul este noua mea fixatie.

ImageAfrican interior design

Image

Arne Norell chair

imi place in combinatie cu alb, bleumarin si negru, imi place in combinatie cu lemnul, cu piele si rafie, cu clasicele dungi marinaresti.

Image

credit : The Sartorialist

Image

Image

Image

French Connection wooden clutches

Image

Gustav Reyes natural wood bracelet

il consider compromisul perfect, solutia perfecta, pentru a putea spune ca am inceput sa ma imbrac colorat. cu atat mai mult cu cat nu voi putea niciodata renunta definitiv, la negru.

Image

credit : The Sartorialist

Leave a Reply

