mini dulap-ul

si pentru ca mi-am inceput ziua cu si despre L, am decis s-o inchei la fel.

Image

prin urmare, am revenit la o dilema mai veche.

ce n-am inteles niciodata este de ce multi dintre adulti simt nevoia sa-si transforme copiii in papusi tip Barbie, Ken, Chuky, sau in mici cucoane, pinguini, etc.

copiii sunt de fapt niste oameni mai mici. au personalitate, sentimente, gusturi. nu sunt nici de cum niste marionete.

Image

Image

Image

Image

Image

gasesc ca nu e nimic mai adorabil decat un copil imbracat minimalist, curat, cu accente de culoare, si mici detalii. miniaturile hainelor pentru adulti sunt cea mai amuzanta si inspirata varianta. un copil are nevoie de aceleasi piese cheie, de care are nevoie si un adult. de jeansi regular si tricouri albe, de printuri subtile, de texturi placute si tesaturi naturale. de nuante si culori blande.

Image

Image

Image

Image

Image

Image

am facut deci o lista cu tinute pentru copii, dintre cele pe care le gasesc cele mai inspirate, si o selectie de itemuri pe care le consider absolut necesare in garderoba unui copil. si in mod particular, in cea a unui baietel.

Image

Image

Image

Image

credite : ben simon, COS, finger in the nose, mini rodini

Leave a Reply

