vacanta pe litoral

sunt zile in care am sentimentul foarte clar, ca am sa-mi pierd suflul sau, cu siguranta, am sa uit ceva. de aici si bulina neagra de pe degetul meu aratator, care a ramas acolo de ieri dimineata. nu, n-am uitat de ce am facut-o, dar era si asta o posibilitate.

sunt ametita, si am nevoie de o vacanta. o vacanta lunga, undeva unde sa nu existe nimic din ceea ce m-ar putea tine conectata la rutina sau in virtual.

am nevoie de perspectiva, de soare si nisip. nisipul imi da intotdeauna senzatia ca ne-am putea contopi, imi face degetele curioase tare. ca atunci cand eram mica si profitam de neatentia bunicii mele, pentru a-mi strecura mainile in borcanele cu faina, si zahar. si ramaneam acolo minute in sir, framantand cu mainile in texturi. ma linistea teribil senzatia pe care mi-o dadea acest gest, si cred ca nici acum nu inteleg de ce.

Image

asa cum ma linisteste gandul ca as putea sa merg la mare, in Doi Mai, ca atunci cand eram tot mica. sa stau in gazda, sa-mi gateasca Dunia din pestii prinsi intre navoade, de dimineata.

Image

Image

Image

dar sa nu mai fiu mica. sa fiu eu de acum. sa ma trezesc dimineata langa B. sa intru in bucatarie, sa-mi fac singura cafea la ibric. sa o beau la masa lunga din curte.

mi-ar placea sa am o barca de lemn, cu vasle. vopsita in alb.

Image

Image

dar A mi-a promis ca la inceputul verii mergem la ai ei, in Eforie Sud. si A mi-a spus acolo putem gati noi, si putem sa stam in curte. sa jucam carti pana noaptea tarziu. sa bem multe sticle de vin. sa ne trezim cand vrem si sa mergem la plaja. la inceputul verii, cand nu e aproape nimeni la mare, cand singurul zgomot e cel pe care fac valurile.

Image

asa mi-a promis A, iar perspectiva asta ma incanta teribil, pentru ca am la ce visa. la o vacanta la mare, asa cum era ea cand eram mica, si litoralul se traducea prin cu totul alte cuvinte decat acum

Image

credit foto : Manarola

Image

credit foto : Manarola

Image

Image

credit foto : Manarola

Imagecredit foto : Manarola

Imagecredit foto : Manarola

faleza, dig, gazda, curte, carte, petanca…

Leave a Reply

