momentul unei zile

sunt zile in care nu visez deacat la un singur moment. acela cand ajung acasa. pentru toate lucrurile mici care imi provoaca satisfactii enorme.

aici nu exista nimic din ceea ce nu imi doresc sau nu iubesc.

Imagecredit foto : visuell.ro

am momente cand ador zgomotul masinii de spalat, care e acelasi de fiecare data, negresit. si lumina aprinsa din hol, si roata de la bicicleta, pe care o vad de la locul meu. cartile insirate peste tot, zecile de ustensile de scris de pe masa din oficiu. mirosul casei mele si linistea din ea, diferita de oricare alta liniste.

o cina pregatita de B, care e de fiecare data aparte, si asezatul mesei cu aceleasi gesturi mecanice, care nu mai implica nici un gand sau potrivire. pentru ca totul vine natural, asa cum e orice alt gest pe care il fac acasa.

fara sa gandesc, pentru ca oriunde m-as intoarce e ceva pe care il cunosc.
bufnita caramizie care ma priveste de pe pervaz, si careia azi i s-a alaturat un urs Panda. poza alb-negru a bunicului meu, potrivita in coltul ramei de la tablou. scarita din lemn de care ma impiedic tot timpul…

toate lucrurile astea, peste care trece timpul si devin astfel reperele universului meu atat de personal, prin care pot umbla nestingherita, cu ochii inchisi.

Leave a Reply

