un context

dimineata, in timp ce coboram scarile si cautam iar soarele, am refacut o lista. a tuturor lucrurilor care imi lipsesc, de care imi este dor, a tuturor lucrurilor de care m-am saturat.

imi lipseste sa port turban, desi n-am purtat decat o singura data. dar imi lipseste contextul in care s-o fac. as vrea sa fac si eu ca M, pentru care nu conteaza niciodata momentul si imi spune mereu razand ca ea se imbraca pentru ea, ca asta e terapie. sa port esarfe de matase facute turban. sa nu ma impiedice nimic. nici ploaia, nici norii, nici zilele mele mai proaste.

Imagemi-e dor de Richie, retrieverul meu, care s-a pierdut acum multi ani.

Image

imi lipseste o perioada in care n-am trait decat prea putin, si din care am furat imagini pentru a prelungi ceva ce nu era oricum al meu. imi lipseste conduita oamenilor din jur si integritatea lor.

si tutungeriile. si dulceata de visine servita pe post de tratatie, cu apa rece si cafea.

Image

Image

Imagemi-e dor de una dintre putinele dupa-amieze din timpul facultatii, in care am dormit.

mi-e dor de apusurile de vara, si uneori mi-e dor si de liceu.

Imageimi lipseste uneori s-o privesc pe dna A, mergand pe holul liceului, cu catalogul la subrat. imbracata fara cusur, coafata si accesorizata la fel. imi lipseste s-o aud povestind despre alte lucruri. calma, fara sa grasieze sau sa i se modifice vreo secunda tonul vocii. pentru ca dna A a fost mereu modelul meu de feminitate si eleganta, care ma face sa-mi amintesc de Carmen dell’Orefice.

Imagem-am saturat sa fiu martora “heroine chic”-ului transformat in deplorabil.

imi lipseste sentimentul pe care ti-l da New-York-ul sau Parisul, sentimentul ala aparte, care tine de fapt de educatia, decenta si bunul simt al celor din jur.

Image

Image

imi lipsesc notele, nuantele, culorile, zambetele neconditionate, si placerea de a ma plimba pe strazi, fara sa ma gandesc cum.

Leave a Reply

