Duminica in sertare

pauza. am luat o pauza de tigara.

M si E fac curat Duminica. eu nu. insa azi m-am molipsit si eu.

ordine in haine, lucruri, ganduri, planuri. asta e de fapt, asa cred. fac ordine pentru ca imi dau ragazul de a sta cu mine, turuind in tacere. vorbesc cu mine despre cartile pe care inca n-am apucat sa le citesc. imi fac “to do list” -ul pentru maine si ma gandesc cu ce sa ma imbrac. m-a obosit frigul.

Image

fac planuri si schite, pe care incerc sa nu le uit pana termin. obosesc si o iau iar de la capat. ma gandesc la lucrurile de care am nevoie. tricouri. albe si negre, si o agenda mare imbracata in piele, un stilou cu penita, breloc pentru chei. trebuie sa-mi repar ochelarii de soare si imi trebuie niste rochii, si o pijama clasica. nu mai am cafea.

Image

Image

Muji washable cotton slippers

ImageL

ImageACNE

Image

Silent – Damir Doma

Image

ACNE

si in timp ce derulez o suta de ganduri pe secunda, dau cu ochii de desenul cu bufnita. ma uit la el si-mi amintesc de unde vine. de la Iasi. imi amintesc cum arata magazinul si cele doua doamne carora le apartine, cum cutreiera in lung si in lat, in goana lor nebuna dupa mici comori (o pereche veche de schiuri, o fusta Celine, un clutch din piele de crocodil, un ursulet imbracat in tesatura englezeasca). Boris. si pe el l-am cumparat tot de acolo. ma uit la fotografia bunicii mele, asezata intr-o rama veche. nu avea mai mult de 14 ani in fotografia asta, iar rama am luat-o de la tabloul mic cu flori, pe care il am de la ea

Image

Image

pauza. fac iar o pauza. ma striga L. imi intrerupe sirul frant si haotic, si repetitia unui gest. il ajut la engleza.

Imagema intorc iar la sirurile mele frante. constat intr-un final ca ceea ce fac nu are ca scop ordinea in dulap. ca atunci cand pun in ordine lucruri, haine, obiecte, imi amintesc de fapt. imi asez in rafturi sutele de ganduri. le pun etichete. pe multe dintre ele le arunc, pe altele le linistesc, le colorez si le trimit la joaca.

Image

fac un studiu aprofundat asupra mintii mele intortochiate, incercand sa o pregatesc pentru maine, cand este iarasi Luni.

Leave a Reply

