things that make Monday look like Sunday

azi e Luni.

nu stiu cu ce altceva sa-mi incep ziua. asa ca incep cu un gest banal. beau apa. aprind o tigara si pun ibricul pe foc.

mai pun si de ceai

Image

Image

o vad pe R mergand agale pe acoperis. o strig dar nu-mi raspunde. cred ca nici ea nu are chef sa fie Luni. sau poate inca doarme. fixeaza ceva, dar in orice caz, nu pe mine.

ma uit in jur si observ detalii. azi e Luni. mie nu-mi place Lunea.

Image

Image

aprind inca o tigara si ma asez. rasfoiesc, lipsit de poezie, pagini virtuale, in incercarea de a face o scamatorie. schimb imagini. le inversez.

asa arata ziua mea de Luni

Image

Image

il ascult pe B si ii indulcesc ceaiul cu miere. iar am uitat. cu zahar trebuia.

il citesc pe M, o citesc pe M. numar migdalele, nucile, le amestec in palma cu stafide. il ascult si pe A.

plec, dar revin. ma intorc.

Imageoana lohan

Image

ma gandesc cum sa pacalesc ziua asta. cu toate lucrurile mici care ma fac sa tresar si sa ma bucur. fara mari pretentii. nu-mi trebuie mult, ci doar cateva franturi cu care sa fac un colaj. unul pe placul meu.

http://mauricemunteanu.tumblr.com/

Image

et, voila la Lundi !

Leave a Reply

