de Duminica

daca spun Duminica, imi vin in primul rand in minte dimineti interminabile si miros de cafea la ibric. si cum am renuntat la zahar, pe lista mea sunt nucile, smochinele, iaurtul…

Image

 

Image

 

Image

 

imi vin in minte M, M si O, si E, care au devenit in timp familia mea, cu care imi petrec Duminicile alaturi de B, preocupat mereu de un meniu sofisticat, si L, incurcat intre picioarele noastre, desenand din cand in cand cu dedicatie pentru unul dintre noi.

imi vin in minte discutiile infocate si controversele dintre noi, care se sfarsesc mereu la fel, peste o saptamana la aceeasi masa ascunsa sub pahare goale sau pe jumatate pline.

Image

 

Image

 

Image

 

Image

 

mai sunt Povestile Nemuritoare, si pernele cu urme adanci de somn, si mersul la piata de placere, mai mult decat de nevoie. 

Image

 

Image

 

lumina specifica unei seri de Duminica, si un vag sentiment de regret ca maine este Luni.

Leave a Reply

