Ami si luna … de pe cer

pe Ami o cunosc de multa vreme deja.
ne-am intalnit intr-un moment in care, imi permit sa cred, fiecare dintre noi doua avea nevoie de ceva din cealalta. eram colege de grupa. modiste.
abia aterizata in grupa, dupa un transfer de la o sectie la alta, Ami a fost cea cu care am rezonat si am legat o prietenie, pe care mi-am luat-o drept reper. desena minunat si avea o delicatete a gestului, crochiurile ei aveau o candoare anume. erau insufletite de propriile ei trairi si emotii, pe care in toti acei ani ajunsesem sa le cunosc.
drumurile noastre s-au separat insa la un momen dat.
Ami a plecat o vreme, si-a cautat un drum, s-a cautat pe sine (ca si mine, de altfel), si dupa inca ceva vreme…
Ami e linistita, e mama cuiva mic si minunat, si a gasit cred, ce cauta.si printre altele, a gasit si…

LUNA DE PE CER

Image

CÂTEVA CUVINTE ȘI UN FIR DE LÂNĂ
“Povestea mea și a lânii netoarse s-a născut undeva aproape de Sibiu, în inima Transilvaniei, sus pe dealurile Cisnădioarei, într-un loc pentru care îmi bate și acum inima… tic tac …pic pac …
Ei bine, pe când locuiam acolo, aproape de păduri și de munți, de oi si de căluți, a apărut un smoc de lână , prins într-un gard și uitat acolo de cine știe ce oiță…l-am luat și l-am mirosit, l-am întors pe toate părțile și am început să vreau să aflu tot mai multe despre misterioasa fibră de animal blând.
Am aflat astfel cât de veche e cultura lânii pe pământul acesta rotund, câte tehnici și câte moduri diferite de a prelucra lâna există, câte calități uimitoare are și mai ales, am aflat că în alte locuri, mai depărtate de noi, oamenii fac chiar și jucării din lâna aceasta fermecată…și atunci am privit încrezătoare la fetița mea cea năzdravană și mi-am imaginat pe loc ce de jucării aș putea să-i fac…

Image

Image

În primul rând, jucăriile din lână sunt foarte blânde și poate n-o să mă credeți, însă eu simt că inocența oițelor preumblate prin poieni, pe dealuri și poteci de munte rămâne impregnată în firul magic de lână…apoi să nu uităm că ele sunt jucării cu adevarat ecologice și nu distrug armonia pe Pământ…
Un animal poate, de orice culoare și în orice formă și-ar putea dori inima cuiva, sau poate o minge rostogolitoare precum luna de pe cer…și s-a născut LUNA DE PE CER…

Image

Image

Cu drag,
Ami ”

Image

http://lunadepecer.tumblr.com/

Leave a Reply

