I love beards

B imi spune mereu ca totul vine de la mitul lui Mos Craciun si Legendele Olimpului.

eu spun doar ca atunci cand eram mica eram convinsa ca toti barbatii cu barba sunt niste oameni foarte buni si ca exceptiile nu fac altceva decat sa confirme regula.

faceam pasiuni, pe care incercam sa le maschez, lucru care de altfel nu-mi reusea aproape niciodata din cauza fastacelilor. gaseam intotdeauna pretexte sa ma insinuez si sa tasnesc de undeva in imediata proximitate a acestor baieti sau domni, carora nu imi era cel mai greu sa le devin simpatica avand in vedere cei 5, 6 ani ai mei.
ii gaseam fermecatori intr-o maniera care nu avea nicio legatura cu povestile cu Fat-Frumos. aveam insa sentimentul foarte clar ca detineau o forta incomensurabila si ca ma puteau apara de toate lucrurile rele. unde mai pui si faptul ca imi construiam astfel o reputatie demna de invidiat, cu atat mai mult cu cat prin intermediul acestor “prietenii” eram admisa cu usurinta intre adulti.

cam pe la aceeasi varsta l-am cunoscut si pe B. pe atunci nu avea barba, dar, cu siguranta am stiut ca intr-o buna zi va fi fericitul posesor al uneia. tot pe atunci l-am cunoscut si pe C, varul lui M cea mai buna prietena a mamei mele, I, si cumnata lui B, care avea bineinteles o barba, si suficient de multa rabdare sa tolereze o domnisoara atat de irezistibila si de efervescenta.

dupa, urmeaza o lista lunga. incepand cu M, prietenul nostru de familie si pediatrul meu, si mai departe cu B, si alt M si tot asa…o lista interminabila de barbati cu barba. si ca sa ma fac si mai bine inteleasa, aici nu intervine atractia sexuala ci un sentiment de admiratie, amestecat cu fascinatie si poate chiar respect. o barba atrage intotdeauna dupa sine si respectul!
hahaha…
si intreband in stanga si in dreapta, am aflat ca nu sunt singura. ca mine mai sunt multe. care sunt atrase in mod inexplicabil de barbatii care prefera o barba in locul unui obraz fin. statisticile insa spun altceva. dar cui ii pasa de statistici cand vorbim despre barbosi si despre toate filmele derulate in mintea unei femei cu astfel de gusturi? filme despre Mos Craciun, zei, divinitate, putere, reputatie, stil sau clasa .

in mintea mea, tipologia asta masculina este mai complexa decat oricare alta. fie ea si bazata pe nimic altceva decat pe considerente superficiale, cum ar fi cele estetice.

si n-as putea sa inchei fara o lista cat mai completa a celor care troneaza in clasamentul meu personal…

B

Image

 

M

Image

 

R

Image

 

S P

Image

 

C B

Image

 

A P

Image

 

J R

Image

Leave a Reply

