din respect…

imi propusesem inca de la inceput sa raman impartiala. sa vorbesc, scriu, sau comentez  despre lucruri intr-un fel aparte. despre lucrurile care imi plac si imi fac placere mai mult decat despre cele care ma irita. sa o fac subtil si cu bun simt, asa cum am invatat in cei 7 ani de acasa.

…dar, dar exista momente in care chiar si bunul meu simt este sufocat de puseurile cabotine ale unor domnisoare emitente de opinii. ce e si mai sufocant este ca aceia care au intotdeauna cele mai multe pareri si comentarii sunt cei carora le lipsesc cu desavarsire educatia, bunul simt si cei 7 ani de acasa. pe care de altfel ii caracterizeaza in totalitate ipocrizia si impostura.

stau si ma gandesc daca tacerea si indiferenta este o metoda de a le pune la locul lor pe toate aceste personaje cu ifose de intelectuale, care insa nu stiu sa scrie ce vor cu tot dinadinsul sa comunice, iar ceea ce vor sa comunice este lipsit de orice continut.

mi se pare absolut jenant sa te auto intitulezi critic de moda, sau consultant pe “feison” cand tot tu postezi pe oriunde ai ocazia fotografii care te prezinta in toata splendoarea, asezata pe capacul closetului, cu sutienul la vedere pe un fundal de faianta. la fel de jenant cum mi se pare sa emiti pareri despre muzica cand toata viata ta n-ai ascultat decat turbo folk si hituri de la radio sant, sa copiezi rochii si sa-ti spui creatoare de moda, sa dai copy/paste unor citate din carti pe care nici macar nu le ai in casa.

impostura este acasa la ea in randul acestor personaje, pe care nimic nu le mai impiedica sa se etaleze sub diverse nume si titulaturi, care mai de care mai interminabile si mai gomoase. ascunse in spatele laptopului asezat frumos pe musamaua cu flori, cu un profil fals pe facebook, acesti domni si doamne se simt in siguranta atunci cand abereaza la liber cu privire la orice. asumarea nu vine la pachet cu toate aceste spasme si zvacniri.

nu exista nici rusine, nici vreo urma de simt al realitatii. se simt indreptatiti sa se auto proclame critici, stilisti, blogeri, scriitori, consultanti, designeri, creatori.

ce importanta are ca nu stiu sa scrie, ca nu stiu sa foloseasca corect limba romana ?!? caci despre altele nici nu indraznesc sa mai pomenesc…

ce importanta are ca aceeasi duduie autoproclamata consultant de imagine are in profil fotografii a la “fata de la pag 5”?!?

am ajuns in acel moment in care am simtit ca nu mai pot si nici nu mai vreau sa tac. pentru ca pentru mitocani indiferenta nu inseamna nimic, pentru ca ei nu inteleg ca au sarit calul decat atunci cand sunt tratati cu propria lor moneda.

imi asum afirmatiile, ce si cat stiu, unde pot si unde nu pot sa emit pareri, dispusa sa recunosc ce am citit si ce nu, ce am ascultat si ce nu, si n-am sa emit niciodata pareri cu privire la lucruri despre care nu stiu nimic.

sanatos ar fi sa faca la fel! pentru binele lor, si mai ales, din respect pentru cei care isi merita pozitia. pozitie, pe care unii sau altii o simuleaza doar, intr-o maniera jenanta si penibila!!! iar daca nu simt impetuozitatea gestului, s-o faca doar pentru ca nu tot ceea ce le trece prin cap cand stau pe tron le este harazit. 

Leave a Reply

