…grande, grande

a fost mereu mare in ochii mei…il stiu de mica, de pe vremea cand si el era tot mic, dar si atunci era tot mare…

nu sunt multi cei pe care i-am simtit mai mari ca mine de-a lungul vietii mele. n-am fost niciodata genul de femeie “neajutorata” si fragila, nu ca astea ar fi neaparat calitati in ochii privitorilor…si atunci n-a fost usor. mi-a luat mult sa am increderea de a ma lasa sa cad libera pe spate, stiind ca acolo ma va prinde cineva. nu oricine ma putea prinde…

nu stiu daca Tatata m-ar fi putut prinde. eram prea mica atunci cand s-a dus, si, independent de toata influenta lui, de tot ce mi-a insuflat si mai presus de tot, de faptul ca m-a crescut, nu-mi pot da seama.

o vreme ma putea prinde tata. cu el a fost simplu cativa ani…dupa care, a urmat o pauza lunga. am crescut prea mare, am devenit prea grea…nu stiu ce s-a intamplat, stiu doar ca n-a mai fost la fel.

de atunci am incercat pe cat posibil sa nu mai cad si sa nu ma julesc, sa stau dreapta indiferent ce s-ar fi intamplat…pana intr-o zi cand am gasit pe cineva cu adevarat mai mare. cineva, la care asta nu e relativ.
cineva care stie sa-ti stearga lacrimile, nu sa-ti spuna sa nu mai plangi, care atunci cand te strange in brate simti ca lumea intreaga e a ta si ca nu exista nimic pentru care sa-ti fie frica, care sa insemne acasa oriunde te-ai afla, care stie sa te surprinda si sa-ti continue frazele.
si oricat de departe am fost, sau oricat de aproape, stia mai bine decat mine, pentru ca asa stiu oamenii “mari”. cu el am invatat sa ma las pe spate, sa vreau mai mult. de la mine si de la ceilalti. lui ii datorez ce sunt in acest moment, coloana sonora a vietii mele de zi cu zi, bucuria diminetilor, increderea in intuitie si in mine.

pentru ca el si doar el stie cum sa-mi daruiasca mie, sa-mi ghiceasca in ochi, sa ma faca sa uit ce este rau, sa-mi aminteasca tot ce e mai bun, sa fie mereu acolo si stunci cand nu e.

pentru ca esti…

Leave a Reply

